Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

Jornades sobre Digitalització i Economia Col·laborativa

Període de l'esdeveniment: De 6 de de novembre de 2019 a 8 de de novembre de 2019. Dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 15:00.

Lloc de realització: Edifici Rectorat

Descripció:

Els dies 6, 7 i 8 de novembre tindran lloc unes jornades internacionals amb el títol 'Transformació digital i Economia col·laborativa: oportunitats per a l’Emprenedoria social en l’àmbit social', organitzades pel projecte d’investigació DIGISOST de la Universitat de València, en col·laboració amb la Càtedra de Cooperatives Agroalimentàries i l’Aula d’Emprenedoria en Economia social i sostenible (Empresocial).

Organitza:

Càtedra de Cooperatives Agroalimentàries.

Contacta: catedracae@uv.es

Més informació: