Logo de la Universitat de València Logo del portal

El proper dilluns 11 de març, a les 19 hores a Sagunt, tindrà lloc una xerrada-col·loqui sobre el model de l'Economia del Bé Comú

• 7 de març de 2019

El proper dilluns 11 de març, a les 19 hores, en el marc de les activitats de l'Associació Cultural Nautilus, tindrà lloc una xerrada-col·loqui sobre el model de l'Economia del Bé Comú a càrrec del Catedràtic de la Universitat de València, Joan Ramon Sanchis, a la sala d'actes del Centre Cívic de Port de Sagunt, dins el marc de Els dilluns del Nautilus.

La xerrada-col·loqui versarà sobre el model de l'Economia del Bé Comú i els Objectius del Desenvolupament Sostenible i en ella es presentaran les característiques del model, així com la seua relació amb la consecució dels 17 ODS (Objectius per al Desenvolupament Sostenible) de Nacions Unides. L'EBC ofereix una sèrie d'eines a les organitzacions i la societat civil per tal de mesurar la creació de valor social i ambiental i contribuir així al bé comú. Previ a la xerrada, es difondran dos video-documentals sobre el tema: Els ODS de la mà de l'Economia del Bé Comú i Més Economia del Bé Comú per assolir els ODS.

Més informació.