Logo de la Universitat de València Logo del portal

Presentació oficial de DocuFòrum de la Universitat de València, que inclou un documental sobre l'Economia del Bé Comú

• 8 de març de 2019

El proper dijous 14 de març a les 13 hores es farà la presentació oficial de DocuFòrum a l'Aula Magna de la Nau amb la presència de la Magnífica Rectora Maria Vicenta Mestre, a més d'altres autoritats de les entitats patrocinadores com ara el Director General d'Economia Paco Alvarez i una representació de Caixa Popular.

DocuFòrum és un programa d'audiovisuals editat pel Vicerectorat de Territori i Societat de la Universitat de València que inclou diferents temàtiques, entre les quals està l'Economia del Bé Comú.

Per a l'edició del documental de la EBC han participat la Càtedra EBC de la Universitat de València, la Conselleria d'Economia Sostenible, sectors productius, comerç i treball i l'Associació Valenciana per al foment de l'Economia del Bé Comú. També han participat l'empresa Cartonajes La Plana de Betxí, el Celler de la Muntanya de Muro i l'IES de Massamagrell.

L'objectiu d'aquest programa d'audiovisuals és difondre el model de l'Economia del Bé Comú entre els diferents municipis i centres educatius de la Comunitat Valenciana mitjançant actes de presentació del documental junt amb debats per parts d'experts i expertes en el tema.