Logo de la Universitat de València Logo del portal

Obert el termini de preinscripció per al Diploma d'Especialització Professional sobre Consultoria en Economia del Bé Comú

• 30 d’abril de 2019

El Diploma d'Especialització Professional Universitari en Consultoria de l'Economia del Bé Comú està organitzat per la Càtedra d'Economia del Bé Comú [CATEBC] de la Universitat de València en col·laboració amb l'Associació Valenciana per al Foment de l'Economia del Bé Comú AVEBC i està patrocinat per la Conselleria d'Economia Sostenible, sectors productius, comerç i treball de la Generalitat Valenciana. També compta amb el patrocini de Caixa Popular, cooperativa de crèdit valenciana.

Aquest curs és diferent d'altres cursos relacionats amb la Responsabilitat Social Empresarial, l'Ètica en els negocis o l'Economia Social. Se centra, de manera diferenciada i exclusiva, en el model de l'Economia del Bé Comú. A més, compta amb professionals de l'àmbit de l'EBC amb l'objectiu de donar a conèixer el model de l'Economia del Bé Comúensenyar a utilitzar les seues eines, com són el Balanç del Bé Comú i la Matriu del Bé Comú, i formar tècnics especialitzats en consultoria de l'EBC tractant de facilitar la seua implantació a les empreses i organizaciónes.

Descarrega el tríptic informatiu sobre el Diploma

Descarrega el full informatiu amb tota la informació sobre el Diploma d'Especialització Professional Universitari en Consultoria de l'Economia del Bé Comú

VÍDEO Presentació del Diploma