Logo de la Universitat de València Logo Càtedra Excel·lència i Desenvolupament en Emprenedoria: d'Estudiant a Empresari (DACSA-UV) Logo del portal

Decisió del Comité de la Càtedra d'Excel·lència i Desenvolupament en Emprenedoria: d'Estudiant a Empresari sobre els premis a plans de negoci

  • 27 de febrer de 2014
Comité de la Càtedra

Hui, 27 de febrer de 2014, s'ha conegut la decisió del Comité de la Càtedra sobre els premis a plans de negoci promoguts per estudiants universitaris i altres alumnes lligats a la UV a través de qualsevol de les seues titulacions, graus, postgraus, màsters, doctorats, etc.

 

Tal com es va establir en les bases dels premis, ‘s'atorgaran un premi de 1.000 euros i un accèssit de 500 euros als dos millors projectes emprenedors’. El projecte guanyador del primer premi és Vivicont, S.L., els promotors del qual són: Carlos Rodriguez, Álvaro Alfonso, Borja Araque, Agustín García i Jorge Momblona. El projecte guanyador del segon premi és Arvum, les promotores del qual són María Calatayud i Gema García.

El lliurament dels premis es realitzarà en un acte públic, que tindrà lloc en el Saló de Graus de la Facultat d’Economia de la Universitat de València, el dia 26 de març de 2014 (hora per confirmar).

A continuació, s'adjunta la taula dels resultats dels plans de negoci valorats pel comité científic.

  • ViviCont: 71
  • Arvum: 68
  • GPSport, S.L.: 60
  • Dormibus: 59
  • Erasmus Experience: 55
  • Peba, S.L.: 54
  • Turimovil: 52