Logo de la Universitat de València Logo Càtedra d'Empresa Familiar Logo del portal

Caertell Mercat Agroecològic de la Universitat de València
Mercat Agroecològic de la Universitat de València

El Mercat Agroecològic de la Universitat de València es consolida. Situat a l'entrada dels AularisI i III per Menéndez i Pelayo al Campus de Blasco Ibàñez. Comptem amb productes del'horta de València, oli i productes de panaderia acompanyades de productes de Comerç Just.

El Mercat Agroecològic prioritza els productes locals amb un enfocament social i solidari.  Els projectes que participen en el Mercat tenen el segell ecològic tradicional del Comité d'Agricultura Ecològica i/o el segell de Sistema Participatiu de Garantia (SPG).

La identitat del Mercat Agroecològic es defineix usant conceptes clau com: consciència, proximitat, obertura, efecte multiplicador, equilibri i visibilitat.

Aquesta iniciativa s'emmarca en l'aspiració d'impulsar canvis en l'alimentació cap a formes més saludables i sostenibles.

Període De 12 de novembre de 2021 a 17 de desembre de 2021. Divendres de 10:00 a 14:00.

Lloc Entre los Aularios I y III

Organitza