Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

Factors dinamitzadors de la Comunitat Valenciana com a plaça financera

Logo Mesval

Data: 27 de de novembre de 2019 de 10:30 a 12:15. Dimecres.

Lloc de realització: Sala Sánchez Ayuso

Descripció:

La Càtedra MESVAL pretén promoure, desenvolupar i intensificar les relacions entre la Universitat de València i l'Ajuntament de València per a la vigilància i transformació del model econòmic en el marc de ciutat considerant la diversitat dels seus agents econòmics i socials i sota el prisma de governança, innovació, sostenibilitat –econòmica, social i ambiental-, competitivitat, benestar humà i globalització.

Organitza:

Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn.

Contacta: catedramesval@uv.es