La Càtedra de l'Empresa Familiar de la Universitat de València (CEF-UV) ha mantingut un esmorzar de treball en què Núria Vilanova, presidenta de s'atrevia, ha abordat les principals conclusions obtingudes en l'informe "Els valors fundacionals i la comunicació en la empresa familiar "el qual ha estat desenvolupat en col·laboració amb la Càtedra de l'empresa familiar de l'IESE.
L'informe extreu conclusions a l'hora d'analitzar el paper de la comunicació en l'àmbit de l'empresa vinculada a la família. Entre ells, dades com que el 90% dels enquestats assenyala que els valors familiars es reflecteixen en els valors corporatius i són una peça essencial (87%) a l'hora de prendre decisions i establir estratègies. En aquest sentit, la comunicació planificada estratègicament i lligada als objectius empresarials és fonamental per mantenir viva la relació entre identitat i valors. Així, el 80% dels empresaris admet que una comunicació formal contribueix de manera positiva a l'evolució i creixement de l'negoci.
Núria Vilanova ha ressaltat el paper de "l'empresa familiar com un dels pilars del nostre país. La transmissió i manteniment dels seus valors és un element essencial, procés en el qual la comunicació juga un paper clau ".
La CEF-UV, dirigida per Alejandro Escrigui-Esteve, està promoguda per AVE, EDEM, IVEFA i l'IEF i patrocinada per Bankia i Broseta.
Llista d'enllaços:
Imatges: