Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Vista de València

Internacionalización de la Empresa Familiar: más allá de las exportaciones

• 3 d’abril de 2019

Com s'enfronten les empreses familiars a la decisió d'invertir en l'exterior? Quin és el millor mètode d'entrada?

Dimarts passat 16 d'abril, va tenir lloc un nou desdejuni de la Càtedra d'empresa Familiar de la Universitat de València amb el títol: “Internacionalització de l'Empresa Familiar: més enllà de les exportacions”. Durant l'esdeveniment, els empresaris Estefanía Ferrer (Responsable de l'Àrea Jurídica i RSC de Válvulas Arco, S.L.) i Miguel Ruíz (President i CEO de Muelles y Ballestas Hispano-Alemanas) van traslladar als assistents la seua experiència en la implantació en l'exterior mitjançant la constitució de filials productives i comercials. També es van comentar aspectes interessants sobre la selecció del país en funció del seu ajust als objectius estratègics de l'empresa, així com la importància de destriar quan convé entrar mitjançant l'ús d'aliances i quan fer-ho només mitjançant inversió pròpia. Si no es troba al soci adequat per la seua complementarietat estratègica i el seu bon ajust de valors, confiança i possibilitats de control, convé cercar suport expert i desenvolupar una iniciativa pròpia.

Programa.