Logo de la Universitat de València Logo Càtedra d'Empresa Familiar Logo del portal

Curs Empresa Familiar: Aspectes clau per a la seua competitivitat i perdurabilitat (13a Edició)

• 14 de juny de 2021
Image de la noticia

La Càtedra d'Empresa Familiar (CEFUV) promoguda per l'Associació Valenciana d'Empresaris (AVE), l'Escola d'Empresaris (EDEM), l'Institut Valencià per a l'Estudi de l'Empresa Familiar (IVEFA), l'Institut de l'Empresa Familiar (IEF) i la Universitat de València (UV), i que compta amb el patrocini de Broseta i CaixaBank, presenta la 13a edició del Curs Empresa Familiar: Aspectes clau per a la seua competitivitat i perdurabilitat.

Aquest curs va dirigit a alumnes universitaris de totes les titulacions (graus i postgraus), estudiants amb vocació emprenedora o membres de famílies empresàries de qualsevol titulació universitària i/o professionals i persones en general interessades a conéixer la problemàtica de l'empresa familiar.

Els objectius d'aquest curs són:

• Conéixer què és una EF, els diferents agents socials que intervenen en ella i el rol que exerceixen i les característiques distintives que adquireix en cada fase del seu cicle de vida.
  • Analitzar les fortaleses i també els principals problemes de les EF, així com els llits i estratègies per a superar-los.
  • Assimilar el perfil de la cultura i els potencials conflictes típics en la EF i com poden conduir-se amb tècniques de mediació i negociació.
  • Presentar una sèrie d'instruments eficaços per a articular el govern de la EF, les relacions entre família i empresa i la presa de decisions estratègiques
  • Conéixer la EF com a ens jurídic en els seus aspectes civils, mercantils, laborals i fiscals
  • Comprendre el procés de successió, el relleu intergeneracional i la problemàtica del lideratge

Finalment, tindrà una duració de 50 hores (12 sessions) i donarà principi el 14 de juny, amb data final el 9 de juliol.

Per a veure el programa complet, clique açí.

Per a inscriure's, clique açí.