Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Escola Valenciana d'Innovació

L' Escola Valenciana d'Innovació proporciona experiències pràctiques rellevants per a generar un espai formatiu especialitzat en innovació i creativitat mitjançant la programació d'un conjunt d'activitats pràctiques i dinàmiques per a aprendre, útils per a la gestió ordinària de les unitats especialitzades en aquesta àrea de coneixement i que possibiliten encoratjar l'aparició sistemàtica de micro-processos d'innovació.

Programes

• Campus: Esdeveniments presencials per a tractar continguts de caràcter transversal.
  • e-Aprèn: Formació online sobre temes específics.