Logo de la Universitat de València Logo del portal

• UV Càtedres

Conferència sobre Big Data, negoci i innovació

• 11 de maig de 2018

Divendres 11 de maig, la Càtedra InnovatiOnt organitza una conferència sobre Big Data, el negoci de les dades i les oportunitats d'innovació, a càrrec del professor Emilio Soria, catedràtic d'Enginyeria Electrònica i director del Màster en Ciència de Dades de la Universitat de València.
La conferència, dirigida tant als estudiants del campus com a l’empresariat i al públic interessat en general, tindrà lloc l'11 de maig a les 11 hores en l'Aula Magna del Campus d'Ontinyent i exposarà què és el Big Data, quines oportunitats crea el nou negoci de les dades i quines possibilitats d'innovació s'obrin mitjançant l'ús de la ciència de dades.