Logo de la Universitat de València Logo Centre d'Idiomes UV Logo del portal

Obra 'Els degotalls
Activació de la XXVII Mostra art públic, ajornada per la Dana, a Blasco Ibáñez
Presencial

Del 26 de febrer al 26 de març de 2025, el campus de Blasco Ibáñez de la Universitat de València acull la XXVII Mostra art públic / universitat pública.

 

Del 26 de febrer al 26 de març de 2025, el campus de Blasco Ibáñez de la Universitat de València acull la XXVII Mostra art públic / universitat pública, una iniciativa que dinamitza els espais universitaris per transformar-los en llocs d’intervenció artística oberts a la societat.

L’activació de la Mostra al campus de Blasco Ibáñez, prevista per al 6 de novembre de 2024, s’ajornà a causa de les conseqüències de la Dana. Amb la reprogramació de l’esdeveniment, la Universitat de València reafirma el seu compromís amb la cultura i la creació, possibilitant que els i les artistes seleccionats instal·len els seus treballs en unes dates alternatives.

La Mostra art públic / universitat pública és una activitat que impulsa la Delegació d’Estudiants i que organitza el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (Sedi), amb la  col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Societat i dels serveis i personal dels campus on té lloc.

 

 

Data De 25 de febrer de 2025 a 26 de març de 2025. 24h. Tots els dies.

 
 
Lloc de realització

Campus de Blasco Ibáñez

Avda. Blasco Ibáñez, s/n

València (46010)

 
Organitza

Servei d'informació i dinamització - Sedi.

https://www.uv.es/sedi

 

Contacta artpublic@uv.es

 
Més informació