NOU PROCEDIMENT EN LES OFERTES PÚBLIQUES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA
(document
que ens ha lliurat la Gerència de la Universitat (1-6-2004) i que entenem que
es comença ja a aplicar. Com que la CGT
ha demanat una Mesa Negociadora per a tractat temes de borses podeu fer-nos
arribar els vostres comentaris per si cal fer les aclaracions (o modificacions)
escaients d’aquest document)
1.
La Universitat de València envia oferta pública d’ocupació a l’Agència
Universitària de la Fundació Servei Valencià d’Ocupació.
2.
Per participar en aquestes ofertes, cal que les persones interessades estiguen
inscrites en el centre del SERVEF corresponent al seu domicili (antic INEM)
3. l’Agència Universitària de la FSVO iniciarà
la gestió després que l’oferta siga publicada en aquesta pàgina web. Per a
qualsevol informació us podreu adreçar a l’Agència Universitària de la FSVO,
situada al campus de Blasco Ibáñez, aulari 1, al carrer de Menéndez y Pelayo,
s/n, de València
4.
En aquells casos en què l’aplicació informàtica del SERVEF no oferisca un
procés selectiu satisfactori de candidats, l’oferta serà publicada en els
mitjans de difusió públics actuals (premsa i pàgina web del SERVEF: http://www.servef.com). En aquest cas les
persones interessades tindran un termini de 7 dies naturals comptats des de
l’endemà de la publicació (en premsa i pàgina web del SERVEF) per dirigir-se a
l’Agència Universitària de la FSVO i
indicar que desitgen participar en el procès.
5.
La llista de candidats preseleccionada per la FSVO es farà pública en aquesta
pàgina web, amb caràcter merament informatiu.
6.
La Universitat nomenarà una comissió de revisió de la preselecció realitzada
per la FSVO i, desprès de valorar-la, elevarà proposta de formació de borsa a
la Gerència, que incolurà tots o una part dels candidats preseleccionats. Tambè
podrà declarar deserta la selecció
7.
El resultat final dels processos de selecció es faran públics en aquesta
mateixa pàgina web, així com al tualer d’anuncis del Servei de Recursos Humans
(PAS)
Notes
a)
En
la gestió d’aquestes ofertes, l’Agència Universitària de la FSVO podrà
sol·licitar a les persones interessades la documentació acreditativa de les
dades curriculars
b)
Aconsellen
a les persones interessades en aquests processos que mantinguen actualitzades
les dades personals, acadèmiques, professionals, etc., del seu curriculum i de
la fitxa de demanda d’ocupació en el SERVEF