Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa
 

 

Expedient

Expediente

2017 0024 OB 003  
Descripció

Descripción

Adequació de la planta baixa de l'Edifici de Decanats per al Servei d'Informàtica en el Campus de Burjassot

Adecuación de la planta baja del Edificio de Decanatos para el Servicio de Informática en el Campus de Burjassot

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert/ Abierto
Pressupost

Presupuesto

739.354,84 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

14/03/2017 Anunci/Anuncio  resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

10/04/2017
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura  sobre 2

26/04/2017 a les 13:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

26/04/2017 a las 13:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

09/06/2017 a les 12:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

09/06/2017 a las 12:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares y anexos

Accés al Plec / annexes

Acceso al Pliego / anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

Acceso al cuadro de características

Projecte i estudi seguretat i salut

Proyecto y estudio seguridad y salud

Accés al projecte

Acceso al proyecto

 

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Negociat d'Obres. Tel. 96 398 31 74.

b) Informació tècnica/Información Técnica: Unitat Tècnica. Tel 96 398 31 34

c) L’horari del Registre General és de  9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00 de dilluns a divendres.  El Registre romandrà tancat del 15 al 20 de marÇ. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38.4 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registre General es de 9:00 a 14:00 horas y de 16:00 a 18:00 horas de lunes a viernes. El Registro permanecerá cerrado del 15 al 20 de marzo. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38.4 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

Nombre de licitadors

Número de licitadores

9
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (31/05/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (31/05/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (09/06/2017) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

ROVER ALCISA, S.A.

Import adjudicació

Importe adjudicación

457.290,97 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Duració del contracte

Duración del contrato

7 mesos / meses
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

19/07/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

24/07/2017

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

25/07/2017 
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

05/09/2017 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Projecte modificat 1

Proyecto modificado 1

Import modificat

Importe modificado

123.976,30 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Data de la modificació

Fecha de la modificación

02/05/2018

[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                  Última actualización: 28/05/2018