Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa
 

 

Expedient

Expediente

2017 0052 OB 008  
Descripció

Descripción

Producció i substitució de climatitzadors de la Facultat de Farmàcia del Campus de Burjassot

Producción y sustitución de climatizadores de la Facultat de Farmàcia del Campus de Burjassot

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost

Presupuesto

11.875.483,51 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted  Image result for simap ted

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

12/05/2017 Anunci/Anuncio  resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

21/06/2017
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura  sobre 2

05/07/2017 a les 12:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

05/07/2017 a las 12:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

18/09/2017 a les 12:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

18/09/2017 a las 12:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares y anexos

Accés al Plec, annexes

Acceso al Pliego, anexos

 

Document DEUC  / Documento DEUC   

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

aclaració apartat 11

aclaració apartat 10

 

Acceso al cuadro de características

aclaración apartado 11

aclaración apartado 10

Projecte

Proyecto

Accés al projecte (el termini d'execució vàlid és l'establert al quadre de característiques)

Acceso al proyecto (el plazo de ejecución válido es el establecido en el cuadro de características)

 

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Negociat d'Obres Tfno 963983174 Fax 963983162    Mail contratacion.obras@uv.es

b) Informació tècnica/Información Técnica: Servei Tècnic i de Manteniment. Tel 963864205

c) L’horari del Registre General és de  9 a 14 hores i de 16 a 18 hores de dilluns a divendres. Al mes de juny l'horari serà de 9 a 14 hores de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38.4 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registre General es de 9 a 14 horas y de 16 a 18 horas de lunes a viernes. En el mes de junio el horario será de 9 a 14 horas de lunes a viernes.Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38.4 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d) Les empreses interesssades en realitzar una visita a l'edifici hauran d'enviar un correu electrònic amb  l'assumpte "visita edificio obra OB008" al Servei Tècnic i de Manteniment de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) abans del dia 26 de maig de 2017, manifestant el seu interès en assistir-hi. Previsiblement les visites s'han de planificar per a la setmana que va des del 29 de maig fins el 2 de juny de 2017 / Las empresas interesadas en realizar una visita al edificio deberán enviar un correo electrónico con el asunto "visita edificio obra OB008" al Servei Técnic i de Mantenimient de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) antes del día 26 de mayo de 2017, manifestando su interés en asistir a la misma. Previsiblemente las visitas se planificarán para la semana que va desde el 29 de mayo hasta el 2 de junio de 2017

 

 

NOVA DATA VISITA / NUEVA FECHA VISITA

Dijous 15 de juny, a les 9 hores al Hall de la Facultat de Farmàcia. Les empreses hauran d'enviar un correu electrònic amb  l'assumpte "visita edificio obra OB008" al Servei Tècnic i de Manteniment de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) manifestant el seu interès en assistir-hi.

 

Jueves 15 de junio, a las 9 horas en el Hall de la Facultat de Farmàcia. Las empresas  deberán enviar un correo electrónico con el asunto "visita edificio obra OB008" al Servei Técnic i de Mantenimient de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) manifestando su interés en asistir a la misma.

Nombre de licitadors

Número de licitadores

14
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (29/06/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (28/07/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (20/09/2017) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

FULTON, S.A.

Import adjudicació

Importe adjudicación

9.476.635,84 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Duració del contracte

Duración del contrato

13 MESOS / MESES
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

27/09/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

29/09/2017 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

12/01/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

16/01/2018
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted

[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                  Última actualización: 16/01/2018