Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa
 

 

Expedient

Expediente

2017 0126 OB 026  
Descripció

Descripción

Reforma del sistema de climatització de la segona planta (Departaments de Medicina i Cirurgia)  de la Facultat de Medicina i Odontologia del Campus de Blasco Ibáñez

Reforma del sistema de climatización de la segunda planta (Departaments de Medicina i Cirurgia) de la Facultat de Medicina i Odontologia del Campus de Blasco Ibáñez

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost

Presupuesto

1.367.917,71 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

       
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

27/12/2017 Anunci/Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

23/01/2018 
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura  sobre 2

31/01/2018 a les 13:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

31/01/2018 a las 13:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

22/06/2018 a les 12:30 hores, Sala de la Assessoria Juridica. Nivel II

22/06/2018 a las 12:30 horas, Sala de la Asesoría Jurídica. Nivel II

Plec de clàusules administratives particulars i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares y anexos

Accés al Plec, annexes

Acceso al Pliego, anexos

 

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

Acceso al cuadro de características

Projecte

Proyecto

Accés al projecte

Acceso al proyecto   

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Negociat d'Obres. Tfno 963983174 Fax 963983162       Mail contratacion.obras@uv.es

Del 2 al 5 de gener el Servei de Contractació Administrativa romandrà tancat / Del 2 al 5 de enero el Servei de Contractació Administrativa permanecerá cerrado.

b) Informació tècnica/Información Técnica:        Servei  Tècnic. Tfno 963864205

c) Consultar l’horari del Registre General a la direcció:  http://www.uv.es/uvweb/registro-general/es/horario-atencion-1285868559336.html    - Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38.4 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / Consultar el horario del Registre General en la direcció: http://www.uv.es/uvweb/registro-general/es/horario-atencion-1285868559336.html - - Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38.4 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d) Les empreses interesssades en realitzar una visita a l'edifici hauran d'enviar un correu electrònic amb  l'assumpte "visita edificio obra OB026" al Servei Tècnic i de Manteniment de la Universitat (servei.tecnic@uv.es), manifestant el seu interès en assistir-hi / Las empresas interesadas en realizar una visita al edificio deberán enviar un correo electrónico con el asunto "visita edificio obra OB026" al Servei Técnic i de Mantenimient de la Universitat (servei.tecnic@uv.es), manifestando su interés en asistir a la misma

DATA VISITA / FECHA VISITA

Dimarts 16 de gener, a les 9 hores al Hall de la Facultat de Medicina. Les empreses hauran d'enviar un correu electrònic amb  l'assumpte "visita edificio obra OB026" al Servei Tècnic i de Manteniment de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) manifestant el seu interès en assistir-hi i el nombre de persones (máxim 2)

 

Martes 16 de enero, a las 9 horas en el Hall de la Facultat de Medicina. Las empresas  deberán enviar un correo electrónico con el asunto "visita edificio obra OB026" al Servei Técnic i de Mantenimient de la Universitat (servei.tecnic@uv.es) manifestando su interés en asistir a la misma y el número de personas (máximo 2)

 

Nombre de licitadors

Número de licitadores

5
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 / ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (25/01/2018) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (10/05/2018) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES  QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FÓRMULAS - SOBRE 3 (28/06/2018) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

TECMO, S.A.

Import adjudicació

Importe adjudicación

1.080.654,99 € (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Duració del contracte

Duración del contrato

124 dies naturals / días naturales
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

06/07/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

09/07/2018 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

16/07/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

27/07/2018
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales


[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                  Última actualización: 27/07/2018