Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2014 0070 SE 033
Descripció

Descripción

Gestió i manteniment de l'aparcament del Campus de Blasco Ibáñez

Gestión y mantenimiento del aparcamiento del Campus de Blasco Ibáñez

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

278.784 € (IVA inclós / incluido)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

   

 

 rectificació/ rectificación DOCV

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

06/11/2014  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

21/11/2014

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura sobre 2

03/12/2014 a les 13:15 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

03/12/2014 a las 13:15 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público de apertura sobre 3

19/01/2015 a les 10:45 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

19/01/2015 a las 10:45 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexe I, annexos II-XII, annex millores tècniques, annex gamma de manteniment

annex solvència econòmica

Nota aclaració personal

Acceso al Pliego, anexo I, anexos II-XII, anexo mejoras técnicas, anexo gama de mantenimiento

anexo solvencia económica

Nota aclaración personal

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques    18/11/2014   Correcció al quadre

Cuadro de características 18/11/2014   Corrección al cuadro

 

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis, tfno: 96 398 35 52,       Fax: 96 398 31 62, mail: contratacion.servicios@uv.es

b) Informació Tècnica / Información Técnica: Servicio técnico y de mantenimiento, tfno: 96 386 42 05, mail: servei.tecnic@uv.es

c) Les visites es concertaran, almenys, amb 7 dies d'antelació a la finalització del termini de presentació de proposicions, a les persones encarregades de la gestió del manteniment del campus de Blasco Ibáñez /  Las visitas se concertarán, al menos, con 7 días de antelación a la finalización del plazo de presentación de proposiciones, a las personas encargadas de la gestión del mantenimiento del campus de Blasco Ibáñez:

Eduardo Ortells, tfn. 670762444,valnu.eduardo.ortells@ext.uv.es

Cristina Aguilera,tfn.607876565, valnu.cristina.aguilera@ext.uv.es

d) L'horari del Registre General de 9 a 14 h  i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

Nombre de licitadors

Número de licitadores

7
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 resolución

NOU ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 (02/12/2014)/NUEVO ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (02/12/2014)

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

SEFER ADMINISTRACIONES, S.L.
Import adjudicació

Importe adjudicación

202.000 € (IVA inclós / incluido)
Duració del contracte

Duración del contrato

01/03/2015 al 28/02/2017
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

06/02/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

10/02/2015

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

28/02/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

02/03/2015
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

28/02/2017
Període prorrogat

Período prorrogado

01/03/2017-28/02/2018
Import de la prórroga

Importe de la prórroga

101.000 € (IVA inclòs / incluido

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

16/02/2018
Període prorrogat

Período prorrogado

01/03/2018-28/02/2019
Import de la prórroga

Importe de la prórroga

101.000 € (IVA inclòs / incluido

[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 23/02/2018