Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2016 0083 SE 033
Descripció

Descripción

Servei d'informació d'accessos en diverses dependències de la Universitat de València

Servicio de información de accesos en diversas dependencias de la Universitat de València

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

 

  Image result for simap ted 

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

29/07/2016  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

09/09/2016    

12/09/2016 (A l'haver sigut declarat festiu en la Universitat de València el dia 9 de setembre, el termini límit de presentació d'ofertes finalitza el pròxim 12 de setembre, al ser el primer dia hàbil següent de la Universitat de València / Al haber sido declarado festivo en la Universitat de València el día 9 de septiembre, el plazo límite de presentación de ofertas finaliza el próximo 12 de septiembre, al ser el primer día hábil siguiente de la Universitat de València)

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura sobre 2

No procede
Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

21/09/2016 a les 09:00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat 21/09/2016 a las 09:00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annex I - annexes II al XII

Acceso al Pliego, anexoI- anexos II al XII

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Quadre de característiques/Personal a subrogar: Lot1- Lot2 - Lot3 - Lot 4

Cuadro de características / Personal a subrogar: Lote1- Lote2 - Lote3 - Lote 4

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques / Annex I al PPT

Rectificació al punt 3 "Organización del Servicio". En el apartat 3.2, referit al Edificio La Nave (lote 4), en compte d'indicar "el horario durante los períodos de cierre general (vacaciones de navidad, semana santa, fallas y agosto) será de 8 a 14 horas", ha d'indicar "el horario durante agosto será de 8 a 14 horas"

Pliego de Prescripciones Técnicas / Anexo I al PPT

Rectificación al punto 3 "Organización del Servicio". En el apartado 3.2, referido al Edificio La Nave (lote 4), en lugar de indicar "el horario durante los períodos de cierre general (vacaciones de navidad, semana santa, fallas y agosto) será de 8 a 14 horas", debe indicar "el horario durante agosto será de 8 a 14 horas"

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Servei de Contractació Administrativa de la Universitat de València – Unitat de gestió de Contractació de Serveis. (Teléfono: 96 386 42 28. Fax: 96 398 31 62). Correo electrónico: contratacion.servicios@uv.es

b) Informació Tècnica / Información Técnica: ver cuadro de características

c) L’horari del Registre General és de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres durant els mesos de juliol i agost, i de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00 de dilluns a divendres durant el mes de setembre. El dia 15 d’agost el registre romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l’article 38 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú / El horario del Registre General es de 9:00 a 14:00 horas, de lunes a viernes durante los meses de julio y agosto, y de 9:00 a 14:00 horas y de 16:00 a 18:00 horas de lunes a viernes durante el mes de septiembre. El día 15 de agosto el registro permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el artículo 38 de la ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común

d) El Servei de Contractació Administrativa romandrà tancant durant el mes d’agost / El Servicio de Contratación Administrativa permanecerá cerrado durante el mes de agosto

Nombre de licitadors

Número de licitadores

14
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (16/09/2016)  resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: UTE COMPAÑÍA ESPECIAL DE EMPLEO E INTEGRACIÓN Y FULL CONTROL, S.L.

Lot / Lote 2: BENILIMP, S.L.

Lot / Lote 3: ELEROC SERVICIOS, S.L.

Lot / Lote 4: COSTA DE AZAHAR MES NET, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 10,11 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 2: 9,95 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 3: 9,07 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 4: 10,34 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Duració del contracte

Duración del contrato

02/11/2016 - 01/11/2018

Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

07/10/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

07/10/2016

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

02/11/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

17/11/2016
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Lot 4: Ampliació del nùmero d'hores

Lote 4: Ampliación del número de horas

Resolució i informes de la modificació

Resolución e informes de la modificación

Data de la modificació

Fecha de la modificación

14/06/2018

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Lot 2: Ampliació del nùmero d'hores

Lote 2: Ampliación del número de horas

Període modificat

Período modificado

14/04/2018-01/11/2018
Cost modificat

Coste modificado

11.780,69  € (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Data de la modificació

Fecha de la modificación

10/04/2018

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

Lot / Lote 1: 31/10/2018

Lot / Lote 2: 31/10/2018

Lot / Lote 3: 31/10/2018

Lot / Lote 4: 31/10/2018

Període prorrogat

Período prorrogado

Lot / Lote 1: 02/11/2018-30/06/2019

Lot / Lote 2: 02/11/2018-30/06/2019

Lot / Lote 3: 02/11/2018-30/06/2019

Lot / Lote 4: 02/11/2018-30/06/2019

Import de la prórroga

Importe de la prórroga

Lot / Lote 1: 12,23 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 2: 12,04 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 3: 10,97 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 4: 12,51 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

Lot / Lote 1: 28/06/2019

Lot / Lote 3: 28/06/2019

Lot / Lote 4: 28/06/2019

Període prorrogat

Período prorrogado

Lot / Lote 1: 01/07/2019-31/07/2019

Lot / Lote 3: 01/07/2019-31/07/2019

Lot / Lote 4: 01/07/2019-31/07/2019

Import de la prórroga

Importe de la prórroga

Lot / Lote 1: 12,23 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 3: 10,97 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)

Lot / Lote 4: 12,51 €/h (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO)


[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 09/07/2019