Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

CORRECCIÓ APARTAT 13.C QUADRE DE CARACTERÍSTIQUES / CORRECCIÓN APARTADO 13.C CUADRO DE CARACTERÍSTICA

 

Expedient

Expediente

2017 0066 SE 034
Descripció

Descripción

Manteniment i conservació de jardineria de diveros centres de la Universitat de València, reservant a centres especials el lot 1. 2 lots

Mantenimiento y conservación de jardinería de diversos centros de la Universitat de València, reservando a centros especiales el lote 1. 2 lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost màxim autoritzat

Presupuesto máximo autorizado

(05/07/2017)

Lot / Lote 1: 477.205,03 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 490.774,84 € (IVA inclòs/incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted  

 

rectificació al quadre de caracteristiques // rectificación al cuadro de características

Image result for simap ted 

 

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

26/06/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

31/08/2017    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

13/09/2017 a les 13:00 hores, Sala Juntes del Nivell I

13/09/2017 a las 13:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

02/10/2017 a les 9:00 hores, Sala Juntes del Nivell I

02/10/2017 a las 9:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

 

Acceso al Pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Nou  quadre de característiques (05/07/2017)

Correcció al apartat 13.c (26/07/2017)

Llistat de personal Lot 1

Llistat de personal Lot 2

 

Nuevo cuadro de características (05/07/2017)

Corrección al apartado 13.c (26/07/2017)

 

Listado de personal Lote 1

Listado de personal Lote 2

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Plans

Pliego de Prescripciones Técnicas

Planos

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 9639864228 Fax: 963983162 Mail: contratacion.servicios@uv.es

Durant el mes d'agost romandrà tancat / Durante el mes de agosto permanecerá cerrado

b) Informació Tècnica / Información Técnica: 

Servei Tècnic i de Manteniment.  Tfno. 963983460 Mail: servei.tecnic@uv.es

Durant el mes d'agost romandrà tancat / Durante el mes de agosto permanecerá cerrado

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques)/ El horario del Registro General es de 9 a 14 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d) Totes les consultes i possibles visites s'han de fer fins el 31/07/2017 / Todas las consultas y posibles visitas deberán efectuarse hasta el 31/07/2017

e) S’ha organitzat una visita als diversos espais d’actuació de l’esmentat  contracte el pròxim dia 19 de juliol (lots 1 i 2). Les empreses interessades en assistir-hi,  hauran d'enviar un correu electrònic amb  l'assumpte "Visita SE 034" al Servei Tècnic i de Manteniment de la Universitat de València (servei.tecnic@uv.es) abans del dia 17 de juliol de 2017 / Se ha organizado una visita a los diversos espacios de actuación del citado contrato el próximo día 19 de julio (lotes 1 y 2). Las empresas interesadas en asistir, tendrán que enviar un correo electrónico con el asunto “Visita SE034” al Servicio Técnico y de Mantenimiento de la Universitat de València (servei.tecnic@uv.es) antes del día 17 de julio de 2017.

Nombre de licitadors

Número de licitadores

Lot / Lote 1: 1

Lot / Lote 2: 7

Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (06/09/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES  QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (05/10/2017)

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: CENTRO ESPECIAL DE EMPLEO DEL INSTITUTO VALENCIANO DE ACCIÓN SOCIAL (CEE IVAS)

Lot / Lote 2: QUALITAS, OBRAS, SERVICIOS E INGENIERíA, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 475.773,42 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 392.040 € (IVA inclòs/incluido)

Duració del contracte

Duración del contrato

16/11/2017-15/11/2019
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

18/10/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

20/10/2017

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

14/11/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

21/11/2017 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted

[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 16/01/2018