Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0132 SE 061
Descripció

Descripción

Servei de control de plagues de la Universitat de València

Servicio de control de plagas de la Universitat de València

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò.

Presupuesto base de licitación.

187.671 € (IVA inclòs/incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted 
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

20/12/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

26/01/2018    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

 NOVA DATA // NUEVA FECHA

09/02/2018 a les 13:30 hores, Sala Juntas del Nivel I

09/02/2018 a las 13:30 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

21/03/2018 a les 12:30 hores, Sala Juntas del Nivel I

21/03/2018 a las 12:30 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Les fitxes de seguretat a què es fa referència en el full 2 de l'annexe XI podran presentar-se en format digital

 

Acceso al Pliego, anexos

Las fichas de seguridad a las que se hace referencia en la hoja 2 del anexo XI podrán presentarse en formato digital (23-01-2018)

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques

Aclaració criteris de valoració (16-01-2018)

Cuadro de características

Aclaración criterios de valoración (16-01-2018)

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Rectificació al plec (11-01-2018)

Pliego de Prescripciones Técnicas

Rectificación al pliego (11-01-2018)

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel: 963864228  Fax: 963983162 Mail: contratacion.servicios@uv.es

Del 2 al 5 de gener el Servei de Contractació Administrativa romandrà tancat / Del 2 al 5 de enero el Servei de Contractació Administrativa permanecerá cerrado.

b) Informació Tècnica / Información Técnica: 

Servei de Prevenció i Medi Ambient, Tel: 963395003, Mail: maria.d.simo@uv.es

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Del 27 al 29 de desembre i del 2 al 5 de gener l'horari de registre serà de 9 a 14 h. El dia 26 de desembre romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Del 27 al 29 de diciembre y del 2 al 5 de enero el horario de registro será de 9 a 14 h. El día 26 de diciembre permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas) 

Nombre de licitadors

Número de licitadores

11
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 / ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (01/02/2018) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (07/02/2018) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

LOKIMICA, S.A.
Import adjudicació

Importe adjudicación

138.876,54 € (IVA inclòs/incluido)

Duració del contracte

Duración del contrato

07/05/2018-06/05/2020
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

10/04/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

12/04/2018 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

07/05/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

14/05/2018 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted 

[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 14/05/2018