Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0095 SE 046
Descripció

Descripción

Redacció del projecte i direcció de les obras de rehabilitació del saló d'actes, fals sostre del vestíbul i aula F3.0 i F3.1 a la Facultat de Geografia i Història

Redacción del proyecto y dirección de las obras de rehabilitación del salón de actos, falso techo del vestíbulo y aula F3.0 y F3.1 en la Facultat de Geografia i Història

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Negociat / Negociado
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

Redacció / Redacción: 27.231,66 € (IVA inclòs/incluido)

Direcció / Dirección: 24.553,14 € (IVA inclòs/incluido)

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

26/09/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

03/10/2017    
Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Acceso al Pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Quadre de característiques

Cuadro de características

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa:  Unitat de Gestió de Contractació de Redacció i Direcció de projectes . Tel.: 963983310  Fax: 963983162 Mail: contratacion.proyectos@uv.es

b) Informació Tècnica / Información Técnica:  Luis Javier Juaristi Martínez de Sarría. Tel: 963864206

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h i de 16 a 18 h  de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

Nombre de licitadors

Número de licitadores

10

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

José Luis Banacloig Zahonero
Import adjudicació

Importe adjudicación

Redacció / Redacción: 13.860,91 € (IVA inclòs/incluido)

Direcció / Dirección: 12.497,55 € (IVA inclòs/incluido)

Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

15/11/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

17/11/2017

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

24/11/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

18/12/2017

[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 18/12/2017