Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0131 SE 060
Descripció

Descripción

Redacció del projecte i direcció de les obras de reparació de patologies existents en les faÇanes de rajola i en la fulla interior del rajola dels espais de doble altura dels Aularis Nord i Sud del Campus de Tarongers

Redacción del proyecto y dirección de las obras de reparación de patologías existentes en las fachadas de ladrillo y en la hoja interior del ladrillo de los espacios de doble altura de los Aularios Norte y sur Campus de Tarongers

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Negociat / Negociado
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

63.041 € (IVA inclòs/incluido)

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

22/12/2017  Anunci / Anuncio
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

10/01/2018
Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Acceso al Pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Quadre de característiques

Cuadro de características

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa:  Unitat de Gestió de Contractació de Redacció i Direcció de projectes. Tel.: 963983310  Fax: 963983162 Mail: contratacion.proyectos@uv.es

b) Informació Tècnica / Información Técnica:  Rosa M Mochales San Vicente. Tel: 963864205

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Del 27 al 29 de desembre i del 2 al 5 de gener l'horari de registre serà de 9 a 14 h. El dia 26 de desembre romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Del 27 al 29 de diciembre y del 2 al 5 de enero el horario de registro será de 9 a 14 h. El día 26 de diciembre permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas) 

Resultats clasificació

Resultados classificación

RESULTAT CLASSIFICACIÓ APLICATS ELS CRITERIS DE VALORACIÓ /  RESULTADO CLASIFICACIÓN APLICADOS LOS CRITERIOS DE VALORACIÓN (19-02-2018)

Nombre de licitadors

Número de licitadores

11

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

SAN JUAN ARQUITECTURA, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

33.411,73 € (IVA inclòs/incluido)

Duració del contracte

Duración del contrato

45 dies / días

Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

24/04/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

27/04/2018

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

10/05/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

14/05/2018

[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 11/12/2017