Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2015 0032 SU 010  
Descripció

Descripción

Subministrament d'equipament per a la dotació d'infraestructura tecnològica del nou Centre de Procés de Dades de l'edifici d'investigació I2SysBio

Suministro de equipamiento para la dotación de infraestructura tecnológica del nuevo Centro de Proceso de Datos del edificio de investigación I2SysBio

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert/Abierto
Pressupost

Presupuesto

367.174,50 € (IVA inclós/ incluido)

Publicació  als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

         

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación en el perfil de contratante

26/05/2015  Anunci/Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

03/07/2015
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

15/07/2015 a les 12:00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat 15/07/2015 a las 12:00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

  09/09/2015 a les 13:00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

09/09/2015 a las 13:00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec clàusules administratives particulars (PCAP) i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares(PCAP) y anexos

Accés al Plec, annexes I-XII

Acceso al pliego, anexos I-XII

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

Acceso al cuadro de características

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

 aclaraciò al plec

 

Pliego de Prescripciones Técnicas

  aclaración al pliego

             

Accès Plans / Acceso planos

 

Aquest document es facilita només amb caràcter auxiliar perquè les empreses interessades puguen elaborar les seues ofertes. El document que té plena validesa amb caràcter general és el plec de prescripcions tècniques que es facilita en format PDF / Este documento se facilita solo con carácter auxiliar para que las empresas interesadas puedan elaborar sus ofertas. El documento que tiene plena validez con carácter general es el pliego de prescripciones técnicas que se facilita en formato PDF

 

Observacions

Observaciones

a) Als efectes de complir amb l'obligació establida en els article 2 a 10 del Reglament (CE) número 1828/2006, de la Comissió de 8 de desembre del 2006, relatives les actuacions d'informació i publicitat d'actuacions cofinançades amb fons estructurals, i en l'art. 18.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, relativa a l'obligatorietat de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguen objecte de subvenció, la Universitat de València notifica per mitjà d'este anunci que la present actuació està cofinançada en un 80% pel Programa Operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana 2007-2013 / A los efectos de cumplir con la obligación establecida en los artículo 2 a 10 del Reglamento (CE) número 1828/2006, de la Comisión de 8 de diciembre de 2006, relativas las actuaciones de información y publicidad de actuaciones cofinanciadas con fondos estructurales, y en el art. 18.4 de la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, General de Subvenciones, relativa a la obligatoriedad de dar la adecuada publicidad del carácter público de la financiación de programas, actividades, inversiones o actuaciones de cualquier tipo que sean objeto de subvención, la Universitat de València notifica por medio de este anuncio que la presente actuación está cofinanciada en un 80% por el Programa Operativo FEDER de la Comunidad Valenciana 2007-2013.

b) Informació administrativa/Información administrativa:

Unitat de Gestió de Contractació de Subministraments: tfno. 963983551

c) Informació tècnica/Información técnica

 Unitat Tècnica. Tfno. 963983134 / 963864206

 

Les empreses interessades podran visitar el lloc de la instal·lació el dimarts 23 de juny a les 10 hores. Persona contacte: David Gil, tfno 615645603 / Las empresas interesadas podrán visitar el lugar de la instalación el martes 23 de junio a las 10 horas. Persona contacto: David Gil,  tfno 615645603

d) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. De l'1 al 3 de juliol l'horari serà de 9 a 14 h. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Del 1 al 3 de julio el horario será de 9 a 14 h. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

Nombre de licitadors

Número de licitadores

5
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (10/07/2015)    resolución

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA EXTRAORDINARIA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA EXTRAORDINARIA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (10/07/2015) resolución   

 

 RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 (31/07/2015) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (31/07/2015) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Bull España, S.A.
Import adjudicació

Importe adjudicación

330.451 € (IVA inclós/ incluido)
Duració del contracte

Duración del contrato

30 dies / días
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

23/09/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

24/09/2015

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

15/10/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

16/10/2015 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

  

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Data de l'acord de la modificació

Fecha del acuerdo de la modificación

13/11/2015
Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Modificació del contracte a fi d'adaptar-ho a les característiques i dotacions del conjunt de les instal·lacions de l'edifici, i ampliació del termini / Modificación del contrato con objeto de adaptarlo a las características y dotaciones del conjunto de las instalaciones del edificio, y ampliación del plazo

Acord de la modificació

Acuerdo de la modificación

RESOLUCIÓ / RESOLUCIÓN
[<] Tornar/Volver

Més informació: contratacion@uv.es                  Darrera actualització: 04/07/2016