Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0061 SU 018

Descripció

Descripción

Subministrament de mobiliari de laboratori per a la Sala Mensua i la Sala CSI i dos càmeres d'insectes per a la Sala Mensua del Departament de Genètica al bloc B de la Facultat de Ciències Biològiques

Suministro de mobiliario de laboratorio para la Sala Mensua y la Sala CSI y dos cámaras de insectos para la sala Mensua del Departament de Genètica en el bloque B de la Facultat de Ciències Biològiques

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert /Abierto
Pressupost

Presupuesto

Lot / Lote 1: 66.550 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 72.407,94 € (IVA inclòs/incluido) 

Publicació  als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

     

    

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación en el perfil de contratante

30/06/2017  Anunci/Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

17/07/2017
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

26/07/2017 a les 12:00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

26/07/2017 a las 12:00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

Es publicarà en el perfil de contractant i es comunicarà als licitadors

Se publicará en el perfil de contratante y se comunicará a los licitadores

Plec clàusules administratives particulars (PCAP) i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares(PCAP) y anexos

Accés al Plec, annexes

Acceso al pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques

Cuadro de características

 

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

 

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Subministraments, Tfno 963864209, e-mail contratacion.suministros@uv.es

b) Informació tècnica/Información técnica: M Jesus Ibáñez Oro, Tfno 963864206, mail

m.jesus.ibanez@uv.es

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h  de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d)Aquest contracte podrà ser cofinançat per Fons Feder, en el cas que sigui atesa la sol·licitud de finançament efectuada per la Universitat de València, per la qual cosa s'hauran de dur a terme totes les actuacions de publicitat d'aquest finançament establertes en la normativa comunitària. S'ha sol·licitat finançament per a l'adquisició de l'equipament / realització de les obres de referència amb càrrec als ajuts per a infraestructures i equipament d'I + D + I, convocades per la Conselleria d'Educació, Recerca, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana mitjançant una resolució de 21 de març de 2017 (DOGV núm 8008 / 2017.03.27). Aquestes ajudes estaran cofinançades al 50% pel Programa Operatiu FEDER CV 2014-2020 / Este contrato podrá ser cofinanciado por Fondos Feder, en el caso de que sea atendida la solicitud de financiación efectuada por la Universitat de València, por lo que se deberán llevar a cabo todas las actuaciones de publicidad de dicha financiación establecidas en la normativa comunitaria. Se ha solicitado financiación para la adquisición del equipamiento/realización de las obras  de referencia con cargo a las ayudas para infraestructuras y equipamiento de I+D+i, convocadas por la Consellería de Educación, Investigación, Cultura y Deporte de la Generalitat Valenciana mediante Resolución de 21 de marzo de 2017 (DOGV nº 8008 / 27.03.2017). Dichas ayudas estarán cofinanciadas al 50% por el Programa Operativo FEDER CV 2014-2020.

Nombre de licitadors

Número de licitadores

Lot / Lote 1: 3

Lot / Lote 2: 1

Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (21/07/2017) resolución

ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (24/07/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (16/11/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (22/11/2017) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: Romero Muebles de Laboratorio, S.A.

Lot / Lote 2: Inkoa Sistemas, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 60.475,80 € (IVA inclòs/incluido) 

Lot / Lote 2: 68.836,90   € (IVA inclòs/incluido) 

Duració del contracte

Duración del contrato

Lot / Lote 1: 30 dies / días

Lot / Lote 2: 35 dies / días 

Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

Lot / Lote 1: 04/12/2017

Lot / Lote 2: 14/12/2017

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

Lot / Lote 1: 05/12/2017 

Lot / Lote 2: 15/12/2017 

 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

Lot / Lote 1: 12/12/2017 

Lot / Lote 2: 20/12/2017

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

Lot / Lote 1: 13/12/2017 

Lot / Lote 2: 17/01/2018

Data publicació als diaris oficials

Fecha publicación en los diarios oficiales

     
[<] Tornar/Volver

Més informació: contratacion@uv.es                  Darrera actualització: 17/01/2018