Accedir a la pàgina principal de la UniversitatImatge decorativa
Vicerectorat de Cultura

Ariadna Esteve, Piano

 

Cicle Jovens Intèrprets de l'IVM

Ariadna Esteve, piano

Aula de Música

16 de maig de 2006 - 19’30 h.

Sala de la Muralla - Col.legi Major Rector Peset

Pça. Forn de Sant Nicolau, 4

 

 

I

Tres Romançes  Robert Schumann (1810-1856)

Sonatina Maurice Ravel (1875-1937)

I.Moderé

II.Mouvement de Menuet

III.Animé

 

II

Preludis nos. 1, 2, 3 i 4 Frederic Mompou (1893-1987)

Preludis de Mirambel nos. 1 i 5 Antón García Abril (1933)

 

 

ARIADNA GARCÍA ESTEVE. Ha realitzat la seua formació musical al Conservatori Superior de Música “Óscar Esplà” d’Alacant, on va obtindre el títols superiors de piano, música de cambra, solfeig, teoría de la música, transposició i acompanyament. Va guanyar Menció d’Honor en la especialitat d’harmonia en l’any 2000. En el mateix centre ha cursat dos anys de composició amb Joan Enric Canet. Ha fet cursets de perfeccionament en interpretació pianística, improvisació i música de cambra amb Ramón Coll, Ana  Guijarro,  Guillermo González, Elena  Orobio, Ralf  Nattkemper i Emilio Molina.

Ha participat com a solista en el II Festival de Piano i Música de Cambra d’Elx (2000), Recital de Jovens Intèrprets de la mateixa ciutat (2001) i Aula de Cultura de la C.A.M. d’Elx (2002). Durant 2004 i 2005 ha actuat en les X i XI “Veladas Musicales” d’Alacant i ha realitzat concerts en la Casa Elizalde de Barcelona i Ateneu d’Alacant.

Des de l’any 2004 gaudeix d’una Beca de Perfeccionamient d’Estudis Musicals atorgada per l’Institut Valencià de la Música per a realitzar Postgrau en Interpretació Pianística en L’Escola de Música de Barcelona, sota la direcció del pianista Albert Attenelle.

 

 


[<] Tornar

Més informació: cultura@uv.es                     [Darrera actualització: 18/04/06]