Logo de la Universitat de València Logo ETICCs - Grup d'Estudis Tributaris Internacionals, Constitucionals i Comparats Logo del portal

Alfredo García Prats, membre del grup ETICCS, ha organitzat la jornada tributària 'La inconstitucionalitat de la 'plusvàlia municipal': Passat, present i futur. La STC de 26 d'Octubre de 2021 : Questions problemàtiques'

  • 25 d’octubre de 2021
Cartell sobre jornada

Alfredo García Prats, membre del Grup ETICCs, ha organitzat la Jornada Tributària «La Inconstitucionalitat de la «Plusvàlua Municipal»: Passat, Present i Futur. La STC de 26 d'Octubre de 2021: Qüestions Problemàtiques».

La Jornada se celebrarà el 17 de novembre de 2021 a les 16:30h. en el Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de València.

Per a més informació descarregue el díptic prement sobre la següent imatge.