Continuant amb el seu cicle d’activitats, el grup d’investigació ETICCs organitza la conferència "El ordenamiento tributario español ante el nuevo escenario internacional", que se celebrarà el dijous 9 de maig a les 12.00 hores a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.
La conferència anirà a càrrec de María José Garde Garde, Directora General de Tributs del Ministeri d’Hisenda, una de les figures clau en la definició de la política fiscal espanyola. La seua intervenció analitzarà com està responent el sistema tributari espanyol als canvis normatius i estratègics derivats del nou context internacional: globalització econòmica, digitalització, noves exigències de transparència fiscal i cooperació entre jurisdiccions.
La presentació comptarà amb la participació acadèmica del professor Alfredo García Prats, catedràtic de Dret Tributari a la Universitat de València, qui oferirà una lectura crítica des de l’àmbit acadèmic sobre els reptes del Dret tributari en un món cada vegada més interdependent i sotmés a pressions multilaterals.
Aquest acte representa una ocasió única per reflexionar sobre l’impacte dels desenvolupaments internacionals en la fiscalitat nacional, en un moment especialment rellevant per a la reforma del sistema tributari.