

PROGRAMA
El Fòrum d’Alimentació, Farmàcia i Òptica de la Universitat de València se celebra el 2 de novembre de 2026. La jornada s’iniciarà amb diverses taules rodones simultànies en les quals diversos professionals de diferents sectors compartiran les eixides laborals i oportunitats de desenvolupament en Farmàcia, Nutrició Humana i Dietètica, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Ciències Gastronòmiques i Optometria.
A continuació, l'equip de UVocupació oferirà un taller pràctic: CV i marca personal per a millorar la presentació professional de l'estudiantat. Seguidament els assistents podran visitar els estands d'empreses i entitats col·laboradores. Una oportunitat única per a poder establir contacte directe amb reclutadors i explorar oportunitats d'ocupació i pràctiques.
10:00h – 11:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE FARMÀCIA
Lloc: Saló d'actes "Charles Darwin", Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Presenta i modera:
- Mª Luisa Ferrándiz Manglano. Vicedegana d'Estudis de Farmàcia
- Virginia Merino Sanjuan. Coordinadora del Grau de Farmàcia
Intervencions:
- Ángela Badía LLácer. Farmacèutica titular de l'Estat. Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS)
- Celia López Canet. Local Delivery Lead. Global Clinical Operations Development – R&D. GSK (GlaxoSmithKline)
- Cristina Guallart Noguera. Directora tècnica de les províncies de València i Castelló. Analiza.
10:00h – 11:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE LA NUTRICIÓ HUMANA I DIETÈTICA
Lloc: Aula AF-18 – Pis 1, Aulari interfacultatiu, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Presenta i modera:
- Mónica Fernández Franzón. Vicedegana d'Estudis de Ciències de l'Alimentació
- Mª José Esteve Mas. Coordinadora del Grau de Nutrició Humana i Dietètica
Intervencions:
- Sandra Soler Olcina. Dietista nutricionista de nutrició clínica. Sandra Soler Nutrició
- Bianca Muresan. Dietista nutricionista. Fundació Institut Valencià d'Oncologia (IVO)
- Jaime Sebastiá Rico. Nutricionista esportiu de la Reial Federació Espanyola de Futbol i docent a la Universitat de València.
10:00h – 11:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE LA CIÈNCIA I TECNOLOGIA DELS ALIMENTS I LES CIÈNCIES GASTRONÒMIQUES
Lloc: Saló de Graus, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Presenta i modera:
- Carla Soler Quiles. Coordinadora del Grau en Ciències Gastronòmiques
- Houda Berrada Ramndani. Coordinadora de tercer del Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments
Intervencions:
- Rafa Soro Martorell. Responsable d'assegurament de la qualitat i compliment normatiu de l'empresa Apeel
- Josep Blasco García. Investigador predoctoral a l'Institut d'Agroquímica i Tecnologia dels Aliments
- Alba Covisa Moreno. Coordinadora d'esdeveniments al Parador del Saler.
10:00h – 11:00h TAULA REDONA: EIXIDES PROFESSIONALS EN L'ÀMBIT DE L'OPTOMETRIA
Lloc: Saló d'actes - Planta baixa, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Presenta i modera:
- Inmaculada Bueno Gimeno. Docent del Grau en Òptica i Optometria
- Mª Amparo Díez Ajenjo. Docent del Grau en Òptica i Optometria
Intervencions:
- Paula García Balaguer. Graduada en Òptica i Optometria, MsC, beca FPU
- Jessica Urrea Picazo. Graduada en Òptica i Optometria, Formació Professional
- Eva Navarro Ortega. Graduada en Òptica i Optometria, Educació Secundària
- Nazaret Cao Tarrio. Soloptical
- Franco Queirolo. Visionlab
- Elisa Aragón Diego. Col·legi Oficial d'Òptics i Optometristes
- Beatriz Palma Panadero. General Óptica.
11:15h – 11:45h TALLER UVOCUPACIÓ: CV I MARCA PERSONAL. CLAUS PER A COMENÇAR A POSICIONAR-TE
Lloc: Saló d'actes "Charles Darwin", Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Intervenció:
- Silvia García Andreu. Tècnica d'Orientació d'UVOcupació. Universitat de València.
11:45h – 12:00h BENVINGUDA INSTITUCIONAL AL FÒRUM
Lloc: Saló d'actes "Charles Darwin", Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Benvinguda institucional al fòrum a càrrec de representants institucionals de la Universitat de València:
- Rosa M. Bo Bonet. Vicerectora de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació
- Hortensia Rico Vidal. Degana de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació
- Enric Valor i Micó. Degà de la Facultat de Física.
12:00h – 14:00h VISITA ALS ESTANDS DE LES EMPRESES I ENTITATS
Lloc: Vestíbul de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Descobreix les oportunitats de pràctiques i ocupació que ofereixen les empreses i entitats.

ESTUDIANT
Si estudies Farmàcia, Nutrició Humana i Dietètica, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Ciències Gastronòmiques o Òptica i Optometria, aquest fòrum està pensat per a tu. El Fòrum d'Ocupació en Alimentació, Farmàcia i Òptica de la Universitat de València és el lloc ideal per a apropar-te al món professional, conèixer a empreses i entitats del sector, descobrir les eixides laborals que ofereix la teua titulació i ampliar la teua xarxa de contactes. A més, podràs participar en taules redones, tallers i activitats que t'orientaran en el teu camí cap a l'ocupació i t'ajudaran a destacar amb el teu talent i preparació. No deixes passar aquesta oportunitat per a impulsar el teu futur professional i obrir noves portes en la teua carrera.

EMPRESA
El Fòrum d'Ocupació en Alimentació, Farmàcia i Òptica de la Universitat de València és el punt de trobada ideal entre empreses i talent universitari especialitzat. Participar amb el teu estand et permetrà donar visibilitat a la teva organització, presentar les teves oportunitats d'ocupació i pràctiques i connectar directament amb estudiants i titulats de Farmàcia, Nutrició Humana i Dietètica, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Ciències Gastronòmiques i Òptica i Optometria. Una ocasió única per a atreure a futurs professionals, reforçar la teva marca ocupadora i establir vincles duradors amb la comunitat universitària en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
ACTIVITATS AMB LES EMPRESES PREMIUM
Durant la jornada, diverses de les entitats oferiran activitats per a facilitar el contacte directe entre estudiants i professionals del sector.
Xarrades i trobades professionals:
De 10:00 a 11:00 h | Saló d'Actes (planta baixa), Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació
Hi participen:
SOLOPTICA
VISIONLAB
GENERAL ÓPTICA
COL·LEGI D'ÒPTICS-OPTOMETRISTES DE LA COMUNITAT VALENCIANA
Trobades ràpides amb empreses
Als estands de les entitats participants
Una oportunitat per a conversar directament amb representants de les empreses, conéixer les seues oportunitats professionals i resoldre dubtes.
SOLOPTICAL
VISIONLAB
GENERAL ÓPTICA
Entrevistes programades
Al Gabinet d'Òptica
Les empreses participants realitzaran entrevistes prèviament concertades amb estudiants interessats.
SOLOPTICAL
VISIONLAB
GENERAL ÓPTICA
Ofertes de treball:
|
Empresa |
Vacant disponible |
|
GENERAL ÓPTICA |
|
|
GENERAL ÓPTICA |