Alumni UVFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

7ª Jornada d’Innovació Educativa de la Universitat de València

Cartell amb el títol de la Jornada d'Innovació educativa, que tindrà lloc online, el pròxim 20 de juliol

Període de l'esdeveniment: De 21 de maig de 2021 a 18 de juliol de 2021. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Online

Descripció:

La 7ª Jornada d’Innovació Educativa de la Universitat de València, amb el lema 'Innovar per a transformar: el repte de la innovació educativa a la Universitat', pretén ser un punt de trobada on compartir les experiències en innovació docent desenvolupades a la nostra Universitat. En aquesta edició, que està oberta a la participació de tota la comunitat universitària, tindran un protagonisme especial totes aquelles propostes innovadores dissenyades com a resposta al repte que ha suposat des de març de 2020 el COVID-19, denominat per l'ONU el gran accelerador o disruptor de l'educació.

La jornada tindrà lloc el pròxim 20 de juliol de 2021, en format íntegrament virtual, amb el lema "Innovar per a transformar: el repte de la innovació educativa en la Universitat", i estarà oberta a la participació de tota la comunitat universitària de la UV.

Podràs participar com a assistent o presentant una comunicació o pòster.

Dates clau:

• Enviament de propostes/resums: fins el 14 de juny,  indicant la preferència per comunicació oral o pòster.
  • Inscripció: fins el 18 de juliol, gratuït
  • Celebració: 20 i 21 de juliol, online

PROGRAMA:

20 JULIOL

Matí: presentacions orals

Vesprada: poster

21 JULIOL

Matí: presentacions orals

Per a més informació podeu consultar la web de la jornada.

Organitza:

El Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius i el Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa.

www.uv.es/sfpie

Contacta: udie@uv.es