Fundació GeneralUniversitat de ValènciaAlumni UV Logo del portal

• Rectorat de la UV

Visita guiada a l'exposició d'Isabel Oliver, Quaranta anys d'art compromès (1970-2009)

• 27 d’agost de 2019
Quadre

El proper 24 de setembre amb la participació del voluntariat cultural de la Universitat de València el col·lectiu Alumni farà una visita guiada a l'exposició d'Isabel Oliver, Quaranta anys d'art compromès (1970-2009). La mostra, comissariada pel professor valencià Pascual Patuel, configura un recorregut diacrònic per la trajectòria artística d'Isabel Oliver. La visita serà gratuïta per als membres del col·lectiu Alumni i podran portar un acompanyant. S'ha de fer una reserva prèvia telefonant a l'oficina Alumni.

Isabel Oliver (València, 1946), ha desplegat la seua vinculació a l'art com a pintora, gravadora i professora de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València.

La seua producció, que comença en 1970, pertany a l'art ‘pop’, un camí que tria i que acompanyarà tot el seu recorregut artístic.

Oliver es va formar en el rigor de l'escola i la disciplina de l'ofici, però una vegada conclòs aquest període, l'artista va anar desenvolupant una preocupació de tarannà feminista i ecologista que ha vertebrat tots els seus treballs, des de la dècada dels anys 70 del segle passat fins a l'actualitat.