Alumni UVFundació GeneralUniversitat de València Logo del portal

Suspensió de "La Nau dels Xiquets i de les Xiquetes" i de "La Nau Jove" 2020

• 28 d’abril de 2020
Imatge de nau xiquets i xiquetes

Les actuals circumstàncies provocades per la pandèmia de COVID-19 i la incertesa sobre el procés de recuperació de la normalitat en el desenvolupament de les activitats universitàries presencials, ha portat a suspendre l’organització i el programa d’activitats de "La Nau dels Xiquets i de les Xiquetes" i de "La Nau Jove", previstes per al pròxim mes de juliol.

En l'edició d'enguany el fil conductor, “25 Naus de Xiquets i Xiquetes”, es fa ressò que l'any 2020 la Universitat de València celebra el 25 aniversari de la seua escola d'estiu. Aquesta Escola s'ha consolidat al llarg del temps com un entorn d’oci educatiu on s’adapten les activitats a les diferents maneres d’aprendre, de ser i de relacionar-se dels participants. Un espai màgic on es fomenta l’educació per la pau, el respecte pel medi ambient, la solidaritat, la diversitat i també els valors democràtics i de participació social, dins del marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Esperem poder reprendre el nostre programa d’activitats el més prompte possible i comptar amb la vostra comprensió.