Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

• Partitura

Rachida. 2002

Rachida. Cinema sobre Drets Humans. 14/01/2020. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 14 de de gener de 2020 de 19:00 a 21:00. Dimarts.

Lloc de realització: Aula Magna. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Cicle de cinema sobre Drets Humans

“Rachida”

(100 min. 1:30’ visualitzable. Algèria 2002. Yamina Bachir)

VO sub Castellà. NR menors de 18.

Una jove professora que destaca per l'amor als seus alumnes és objecte d'un atac que quasi la mata. Després de curar-se,  se'n va a una zona remota del país fugint dels qui ja l'han assenyalada. Són els anys del conflicte armat a Argèlia. Rachida, la jove professora, continuarà la seua vida, es recuperarà físicament i mentalment, i lluitarà per no deixar-se endur per l'odi.

Entrada gratuïta, aforament limitat

Organitza:

Org: Amnistía Internacional València

Col: Aula de Cinema. Universitat de València.

Contacta: valencia@es.amnesty.org

Més informació: