Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

• Partitura

Oberta la inscripció en la Colla de Dolçaines i Percussió

Fragment del fullet d'inscripció.

Període de l'esdeveniment: De 16 de de setembre de 2019 a 2 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 08:00 a 14:00.

Lloc de realització: Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València (Amadeu de Savoia 4-4a planta, València), de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores

Descripció:

Inscripció oberta fins el pròxim 2 d’octubre.

Els assajos es realitzaran, sota la direcció de Juan Ramon Martí i Chulià, a la Sala Sanchis Guarner de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (Blasco Ibáñez 32, València) tots els dijous, de 18 a 21 hores, a partir del 3 d’octubre i durant tot el curs acadèmic.

Els requisits de les candidates i dels candidats són:

-Ser estudiant de la Universitat de València.

-Tindre una edat màxima de 26 anys.

-Posseir coneixements previs d’interpretació amb dolçaina i/o percussió tradicional.

-I superar una senzilla prova de nivell, convocada dijous 3 d’octubre, a les 17 hores, a la Sala Sanchis Guarner de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació. La prova consistirà en la interpretació d’una peça lliure d’un màxim de 10 minuts de durada.

La inscripció es pot realitzar en línia a través de l'enllaç de més avall o presencialment a l'oficina de l'Àrea d'Activitats Musicals de la FGUV (Amadeu de Savoia 4-4a, València).

Organitza:

Àrea d’Activitats Musicals de la Fundació General de la Universitat de València

Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València.

Contacta: pam@uv.es

Més informació: