Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

14ª Biennal Martínez Guerricabeitia. 'Naufragis'

Imatge gràfica de la 14a Biennal Martínez Guerricabeitia.
Període de l'esdeveniment:
  • 10 de de desembre de 2019 de 19:00 a 20:00. Dimarts.
  • De 11 de de desembre de 2019 a 22 de de març de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 10:00 a 19:00.
  • De 11 de de desembre de 2019 a 22 de de març de 2020. Dissabte i diumenge de 10:00 a 14:00.

Lloc de realització: Museu de la Ciutat (plaça de l'Arquebisbat 3, València)

Descripció:

El Museu de la Ciutat acull la 14ª Biennal Martínez Guerricabeitia que enguany porta per lema 'Naufragis'. L'exposició mostra una vintena d'obres on cada artista aborda des de la seua perspectiva i enfocament personal la idea dels naufragis d'ideologies, projectes materials i immaterials, iniciatives polítiques, econòmiques i socials, a diferents escales geogràfiques i humanes, optant per una àmplia varietat de tècniques i suports per a plasmar la seua particular visió.

Aquestes obres competiran per guanyar la Biennal, comissariada per José Pedro Martínez, director d'activitats de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia, la finalitat principal de la qual és, a més de promocionar l'art contemporani espanyol, enriquir la col·lecció de la Universitat de València.

L'exposició es podrà visitar en el següent horari: de dilluns a dissabte, de 10 a 19 hores, i diumenges i festius, de 10 a 14 hores. Entrada lliure.

Organitza:

Col·lecció Martínez Guerricabeitia

Fundació General de la Universitat de València

Centre Cultural La Nau de la Universitat de València

Patrocina:

Ajuntament de València

Santander

Heineken

Col·labora:

Filmoteca de l'Institut Valencià de Cultura.

Contacta: cmg.fguv@uv.es

Més informació: