Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

Y los huesos hablaron

Moment de l'actuació

Data: 24 de novembre de 2020 de 19:00 a 20:30. Dimarts.

Lloc de realització: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Teatre a La Nau

Cicle Teatre de la Memòria

Y los huesos hablaron

De: Societat Doctor Alonso

Direcció i dramatúrgia: Sofia Asencio i Aurora Cano

La representació naix del procés d’excavar antigues fosses per a trobar els ossos dels desapareguts, dels assassinats. El procés d’excavar entre les paraules és molt similar i el que es busca és la veritat. L’espectacle arriba per a desenterrar i fer visibles conflictes que han quedat amagats pel discurs oficial a favor d’una suposada estabilitat política i social al llarg de la historia. Un espectacle que sí parla de violencia i de desaparicions però especialmente d’aquellos que com a paràsits invisibles, de generació en generació, niuen en els nostres cossos i s’estenen per tota la societat.

Les entrades de teatre es podran reservar amb antelació a la Tenda de la Universitat a La Nau i als campus, o bé a la seua web (https://events.fundacio.es/o/5). Cada entrada costarà 2 €

Organitza:

Aula d'Arts Escèniques. Teatre Escalante.

Contacta: auladeteatre@uv.es

Més informació: