Fundació GeneralUniversitat de ValènciaÀrea d'Activitats Musicals Logo del portal

Canto jo i la muntanya balla

Portada del llibre

Data: 10 de desembre de 2020 de 19:00 a 20:30. Dijous.

Lloc de realització: Activitat en línia

Descripció:

#Desembreeuropeu2020

Presentació del llibre

Canto jo i la muntanya balla. de Irene Solà

Amb la presència de l’autora i  la presentació de Rafael Roca (Universitat de València)

L'obra Canto jo i la muntanya balla (Anagrama, 2019) d'Irene Solà ha resultat guanyadora del premi de Literatura de la Unió Europea 2020, una iniciativa anual que busca el reconeixement dels millors autors revelació d'Europa. Irene Solà es va alçar amb el premi en el qual van quedar finalistes Temporada de avispas (Tusquets) d'Elisa Ferrer, Serem Atlàntida (Periscopi) de Joan Benesiu i Noche y Océano (Seix Barral) de Raquel Taranilla. Canto jo i la muntanya balla narra una sèrie d'històries sobre els habitants d'una zona dels Pirineus, prop de la frontera entre Espanya i França amb criatures mítiques, la guerra i fauna salvatge.

Retransmissió en línia a través del Canal Youtube del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València

Organitza:

Universitat de València. Ajuntament de València. Generalitat Valenciana. Fundació General de la Universitat de València.

Contacta: cde@uv.es

Més informació: