Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació en temps real

  • UVocupació
  • 15 de juliol de 2020
Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació.
Infocupa’t: webinars amb empreses i oportunitats d’ocupació.

El servei d’ocupació de la Universitat de València, UVocupació, ha llançat Infocupa’t. Es tracta d’una eina destinada a planificar trobades online entre l’estudiantat i les persones titulades i les empreses, amb l’objectiu de conéixer l’oferta d’ocupació actual en temps real.

Les persones interessades poden inscriure’s en els diferents webinars programats amb empreses i organitzacions. En aquestes trobades, es pot conéixer el funcionament de l’entitat des de dins, com són els seus processos de selecció o quins perfils busquen, entre altres dades d’interés.

A més, totes les setmanes hi ha trobades online per a conéixer les ofertes d'ocupació d'UVocupació en temps real. La primera sessió va ser el 29 de juliol i en setembre les dates programades són el 9, 16, 23 i 30 (10 hores).

Per la seua banda, el primer webinar amb empreses se celebrà el passat 16 de juliol amb l’empresa Lexer i es va adreçar a perfils relacionats amb l’àrea jurídica, igual que els webinars amb l’ICAV (Il·lustre Col·legi d'Advocats de València) el 21 de juliol o amb Andersen Tax & Legal Iberia el 22 de juliol.

Les persones interessades de l’àrea de salut pogueren assistir el dia 17 de juliol al webinar amb BGB Dentistry, on s’informà sobre la professió d’odontòleg/a a Holanda i les possibilitats laborals que existeixen a aquest país, entre altres qüestions. A més, relacionat amb l’àrea de ciències, el 24 de juliol va ser el webinar amb Eroski, on es donaren a conéixer ofertes d’ocupació adreçades a òptics/ques.

A més, el 20 de juliol es va programar un webinar amb València Activa i el 27 de juliol amb Mimacom, líder en solucions de 'software' i tecnologies innovadores, que incorpora perfils professionals de l’àrea Informàtica i de Telecomunicacions.

Per a poder inscriure’s és necessari estar registrat prèviament en www.uv.es/bolsadetrabajo. L’estudiantat i les persones titulades han d’accedir a la seua fitxa d’usuari per a inscriure’s. Una vegada fet això reben un correu electrònic de confirmació amb tots els detalls de l’esdeveniment.

Les empreses, no obstant això, han d’enviar un correu a uvempleo.empresas@uv.es per a poder realitzar una presentació. S’indicarà el nom de l’empresa, la persona de contacte i el perfil o perfils academicoprofessionals als quals va adreçat el seu webinar. A partir d’ací, se li indicaran els següents passos a seguir.

Llista d'enllaços: