Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

• 16 d’octubre de 2020
Orquestra Filharmònica
L'Orquestra Filharmònica el passat octubre a Gandia

El Teatre Serrano de la ciutat ducal acollirà el proper dijous 22 el Concert d'Obertura de curs de la Universitat de València a Gandia. El concert se celebrarà seguint totes les indicacions marcades per les autoritats sanitàries i amb reducció d'aforament. Tot i que l'entrada és gratuïta caldrà reservar-la amb antelació.

Un any més, l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València arriba a Gandia per donar inici a aquest curs 2020/2021. D'aquesta manera, el Centre de Gandia recupera, també, l'activitat cultural que va ser interrompuda el passat mes de març a causa de la pandèmia de la COVID19.

Sota la batuta de Beatriz Fernández l'Orquestra interpretarà el "Ámbito de metal op.43" per a conjunt de metalls i tres percussionistes de César Cano i continuarà amb "Simfonia número 4" per ensemble de cambra i soprano solista de Gustav Mahler i Iain Farrington. L'entrada al concert és gratuïta però per tal de controlar l'aforament caldrà reservar-la en el següent enllaç. Per tal d'accedir al recinte serà imprescindible presentar aquesta entrada.

Curs (De) contruint la música

Enguany, de nou, el concert d'obertura de curs arriba acompanyat d'aquest curs que busca proporcionar a l'alumnat els coneixements bàsics en el camp del llenguatge harmònic i l'audició musical que els permeta escoltar "d'una altra manera" el concert. Com a novetat, aquesta edició se celebrarà en línia. Tot i això, les persones que ho desitgen podran acudir a les instal.lacions del centre on es podran seguir les sessions. El curs començarà el proper dilluns 19 d'octubre a les 18h amb la sessió de César Cano qui comentarà la peça "Ámbito de metal". Dimarts dia 20, la directora de l'Orquestra Filharmònica de la UV, Beatriz Fernández, analitzarà la 4a simfonia de G. Mahler. La última sessió teòrica serà dimecres 21 i estarà a càrrec dels tècnics del CEFIRE Dani Vidal i Judith Gual i que portarà per títol “Les influències i la influència de G. Mahler”.

La inscripció al curs es pot formalitzar a través d'aquesta pàgina web o bé enviant un correu a uvgandia@uv.es

Llista d'enllaços: