Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Obert el període d’inscripció a les proves d’accés per a noves veus del Club Coral La Nau Gran de la UV

• Fundació General UV
  • 5 de setembre de 2022
Assaig del Club Coral

Les persones interessades podran apuntar-se a partir del 5 de setembre i s’acceptaran fins a un màxim de 60 candidatures (30 per a veus masculines i 30 per a veus femenines) per rigorós ordre de recepció dels formularis d’inscripció. L’únic requisit per a poder participar és tindre com a mínim 55 anys.

El Club Coral La Nau Gran llança com a novetat enguany la possibilitat de participar en l’agrupació musical mitjançant les proves d’accés. La inscripció es farà únicament per via telemàtica a través del formulari per a veus masculines i per a veus femenines. Una vegada acceptades les sol·licituds, els candidats i candidates seran convocades personalment per a realitzar una prova d’accés que consistirà en una audició individual, per a la qual no és necessari tindre formació musical prèvia.

Durant el curs acadèmic 2022-2023, el Club Coral realitzarà un assaig setmanal al Campus de Blasco Ibáñez els dimecres de 18:00 a 20:00 hores des del 5 d’octubre de 2022 fins al 14 de juny de 2023, excepte els festius i períodes no lectius de la Universitat de València.

El Club Coral La Nau Gran

El Club Coral La Nau Gran, dirigit per Mònica Perales i Massana, va nàixer el gener de 2011 i ofereix formació coral a persones majors de 55 anys per a potenciar la música coral entre la gent gran. El cant coral utilitza els recursos expressius naturals com la veu, el silenci, el ritme, la paraula, els moviments corporals... per a crear música. El cor aporta un espai comú on tots poden crear, jugar, expressar-se, .. .

A més, el cant com a eina didàctica possibilita l'aprenentatge de nous coneixements tècnics i teòrics, millora la dicció, l'atenció i la memòria, possibilita la personalitat, la conducta extravertida i la memorització de ritmes i melodies, estimula la seqüència temporal i la rapidesa en les respostes. Quant a la metodologia, l'aprenentatge s'orienta a partir de la repetició i la memòria.