Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Memòria d'Activitats 2018

Xile, l'alegria s'ha acabat

Xile, l'alegria s'ha acabat. Conferència a càrrec de Modesto Gayo. 16/01/2020. Centre Cultural La Nau. 19.00h

Data: 16 de de gener de 2020 de 19:00 a 21:00. Dijous.

Lloc de realització: Aula Magna. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives

Conferència: 'Xile, l'alegria s'ha acabat', a càrrec de Modest Gayo, sociòleg, professor a l'Escola de Sociologia de la Universitat Diego Portales

Després d'un llarg període d'estabilitat, sent destacat com un país diferent als del seu entorn llatinoamericà pels seus grans assoliments econòmics i polítics, Xile es troba actualment experimentant una gran convulsió social similar a la dels seus països de la regió, com ara Bolívia, l'Equador i Colòmbia. Destacant les seves pròpies característiques i en diàleg amb descripcions prèvies, la realitat xilena és descrita amb cruesa, plantejant la situació de forta desigualtat, els biaixos elitistes de la seva institucionalitat i els desafiaments enormes que planteja l'escenari actual, la qual cosa inclou el treball en un procés constituent que s'aveïna dins d'un escenari social d'enorme volatilitat.

Entrada lliure, aforament limitat

L'arxiu audiovisual de l'acte es podrà consultar al Canal cultura de Mediauni (mediauni.uv.es)

Organitza:

Escola Europea de Pensament Lluís Vives.

Contacta: escola.pensament@uv.es

Més informació: