Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Obertes les inscripcions a la 1ª edició de la Universitat d'Hivern de Requena

Vinya de Requena

Període de l'esdeveniment: De 13 de de febrer de 2020 a 20 de de febrer de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 11:00 a 14:00.

Lloc de realització: Espai Cultural Feliciano Antonio Yeves

Descripció:

Amb el títol 'Viticultura: Innovació, cultura, dona i societat', la Universitat de València presenta la primera edició de la Universitat d'Hivern de Requena (UNIRE), fruit de l'estreta col·laboració entre la Universitat, l'Ajuntament de Requena, la Diputació de València i Caixa popular.

La UNIRE serà un punt de trobada entre docents, professionals, estudiants i ciutadans de Requena i el seu entorn comarcal els dies 20 i 21 de febrer de 2020.

Durant aquestes dues jornades s'abordarà la cultura de vi des de diferents perspectives: des de la seua història i evolució fins als seus aspectes més socials i econòmics. Però, sobretot, s'abordarà el pes cada vegada més significatiu que la dona està tenint en aquesta cultura mil·lenària.

Aquesta primera edició de la UNIRE comptarà amb la participació de professorat de la Universitat de València i amb professionals del sector vitivinícola de la comarca compromesos amb el territori i la cultura del vi.

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat, impulsa aquesta nova acció acadèmica lliure i gratuïta, lligada a la formació, la investigació i la transferència del coneixement, que pretén consolidar-se a la ciutat de Requena i la seua comarca.

Organitza:

Universitat de València