Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Universalut a Gandia: La Fira de la Salut

Universalut

Data: 4 de d’abril de 2020 de 09:00 a 14:30. Dissabte.

Lloc de realització: Centre de Gandia de la UV (C/Tossal8)

Descripció:

L’objectiu d’UNIVERSALUT es promoure hàbits saludables tant en alimentació, higiene, esport, entre altres. Aquesta va dirigida a la població local, pares, mares, xiquets, iaios, adolescents, persones majors, etc...La manera de traslladar aquest hàbits a la població serà a través d’uns tallers dirigits per estudiants i professors dels diferents graus de salut de  la Universitat de València.

Els estands estaran situats a l'últim tram del Passeig Germanies de Gandia (en la zona de l'antic hospital).

Organitza:

Centre de Gandia de la UV.

www.uv.es/uvgandia

Contacta: goncisi@fundacions.uv.es