Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

La Nau Jove és un projecte per a joves de 13 a 16 anys. Una proposta entre formació i diversió que ofereix als participants la possibilitat d’aprendre i passar-ho bé a la vegada.

La finalitat d’aquest projecte es generar un espai d’educació en el temps lliure i d’oci actiu per a joves en el marc de la Universitat de València durant el mes de juliol. Tot vinculant les activitats i la metodologia del projecte a la missió de la Universitat de València establida en el pla estratègic com «la difusió de la ciència i la cultura, i l’afermament dels valors democràtics en favor de la societat en general, i de la valenciana, en particular».

Els objectius generals que pretenem aconseguir en la Nau Jove són els següents:

• Potenciar l'ús del valencià;
  • Difondre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) marcats per l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible;

• Estimular la creativitat i l'expressió artística de els/as participants;

• Conéixer el patrimoni històric – artístic de la Universitat de València i les seues activitats culturals;