Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Destinataris

L’Escola d’Estiu va adreçada als fills i filles dels membres de la comunitat universitària: PDI, PAS, estudiants i estudiantes, i membres del col·lectiu Alumni UV de la Universitat de València.
També s’hi podran acollir infants sense vinculació amb la Universitat tenint en compte la limitació de places.

Nombre de places i edats dels participants

L’escola disposa d’un total de 330 places per a infants nascuts entre 2007 i 2014:

• 120 al Campus dels Tarongers
  • 120 al campus de Blasco Ibáñez
  • 90 al Campus de Burjassot

Seus

La Nau dels Xiquets i de les Xiquetes tindrà lloc del 1 al 31 de juliol en tres seus:

• Campus dels Tarongers: Aulari Oest.
  • Campus Blasco Ibáñez: Facultats de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Fisioteràpia.
  • Campus de Burjassot-Paterna: Edifici prefabricat.