Logo de la Universitat de València Logo Fundació General Logo del portal

Webinars LA NAU

INSCRIPCIÓ: FES CLIC ACÍ

* Per a inscriure't en un webinar has d'emplenar el formulari al qual s'accedeix punxant en "Inscripció: fes clic ací". En el formulari has de seleccionar el títol del webinar en el qual vols inscriure't. Si hi ha actius diversos webinars al mateix temps i desitges inscriure't en més d'un, has de repetir l'operació: emplena un formulari per cada webinar en el qual vulgues inscriure't.

 

Webinars LANAU

La pandèmia de la Covid-19 ens ha submergit en una profunda crisi, que no sols és sanitària, sinó també econòmica, financera, laboral i social. L'escenari d'incertesa radical al qual ens enfrontem afecta a tots els àmbits de l'existència humana i de l'organització de la vida social, incloses, per descomptat, les dimensions artístiques, culturals i morals. 

Des del Vicerectorat de Cultura i Esport de la Universitat de València posem en marxa, a través de l’Observatori Cultural UV, WebinarsLANAU: converses ciència, evidència i raó, una nova iniciativa que vol promoure la reflexió, l’intercanvi d’idees i el debat al voltant dels diferents sectors culturals i de la difícil situació en la qual s'han d'obrir pas.

En aquests seminaris webs gratuïts, que compten amb la col·laboració de l’Ajuntament de València i de la Fundació General de la Universitat de València, participaran professionals  d’àmbits culturals com la fotografia, les arts escèniques, el disseny, la música o l’audiovisual i també representants públics encarregats de dissenyar les polítiques culturals valencianes. Amb elles i ells analitzarem i debatrem sobre els problemes, les necessitats i les possibles solucions en aquest context difícil i complex. 

Tots els webinars es retransmetran en directe a través de la plataforma Google Meet i una vegada finalitzats, estaran disponibles al canal de YouTube del Centre Cultural La Nau: http://www.youtube.com/c/CentreCulturalLaNauUV

 

CONDICIONS D´INSCRIPCIÓ

Per a participar cal inscriure's en l'enllaç de dalt i rebràs un correu electrònic de confirmació amb l'adreça d'accés directe a la videoconferència a través de Google Meet. Recorda apagar el micro i la càmera. Només es participarà a través del xat, respectant les normes i resta d'assistents. S'expulsarà del webinar a aquella persona que no respecte les normes i/o assistents. La sessió es gravarà i es difondrà en els canals de la Universitat de València.

Per a rebre informació sobre nous webinars, pots subscriure’t a webinarslanau@llistes.uv.es fent clic ací. Podràs donar-te de baixa en qualsevol moment accedint a l’apartat ‘Donar-se de baixa’.

 

INFORMACIÓ DE PROTECCIÓ DE DADES

Responsable: UNIVERSITAT DE VALÈNCIA
Encarregat del Tractament: FUNDACIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés. lopd@uv.es
Finalitat:

  1. Gestionar la inscripció i desenvolupament en l'activitat (Congrés, jornada, curs).
  2. La organització podrà prendre fotografies o realitzar enregistraments que es publicaran en les webs i xarxes socials de la UNIVERSITAT DE VALÈNCIA i de la FUNDACIÓ GENERAL DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA, inclosos mitjans electrònics, relacionades amb activitats i esdeveniments organitzats.
  3. Gestionar l'enviament de comunicacions de caràcter informatiu dels pròxims WebinarsLANAU.

Legitimació:

  1. En el cas de la gestió de les dades dels interessats per a la inscripció i desenvolupament de l’activitat, la legitimació és la sol·licitud de participar (relació contractual).
  2. En el cas dels enregistraments i/o presa de fotografies la base de legitimació és el consentiment de l´interessat.
  3. L'enviament d'informació sobre pròxims WebinarsLANAU, la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.

Destinataris: no es preveu comunicacions de dades, excepte les establertes legalment.
Termini: Les dades de l'usuari seran conservades fins que sol·licite la seua baixa, s'opose o arrebossat el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets: dirigint un correu electrònic a protdadesfguv@uv.es
Informació Addicional: En el desenvolupament de l'activitat podrà obtindre's material gràfic (fotografies, vídeos…) que serà publicat posteriorment a través de la web o xarxes socials. No obstant això, amb la finalitat d'oferir-los la possibilitat de no sotmetre's a enregistrament i/o presa de fotografies l'informem que l'organització prendrà fotografies o enregistraments de plans generals en els quals les persones no siguen identificades o identificables.

WebinarsLANAU imatge genèrica