Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Memòria d'Activitats 2018

La Tenda de la Universitat

La finalitat principal de la Tenda de la Universitat és controlar l´aplicació de la identitat visual de la Universitat de València i garantir la correcta aplicació de la seua imatge, internament i externament.

L´oferta de productes i serveis es compon de productes corporatius de la Universitat de València o que estan relacionats amb la seua activitat, reserves per a esdeveniments propis de la institució i altres productes i serveis de consum habitual entre la comunitat universitària.

És important la seua tasca en la difusió del consum responsable, i així s’inclou dins de la seua oferta productes ecològics, de proximitat, reciclats i de comerç just.

Per fer-ho possible, ofereix un servei de proveïment a la comunitat universitària a través de 4 tendes físiques situades als campus de Burjassot, Blasco Ibáñez i Tarongers, i al Centre Cultural La Nau de la Universitat de València, així com una tenda en línia.

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies