Alumni UVGeneral FoundationUniversity of Valencia Logo del portal

La Fundació General de la Universitat de València incrementa les seues eines de treball telemàtic

  • April 9th, 2020
Image de la noticia

Des que es decretara l'estat d'alarma a causa de la pandèmia del COVID-19, la FGUV ha incrementat la capacitat de treball telemàtic per a oferir als usuaris una major qualitat en els seus serveis.

La suspensió del treball presencial i el servei d'atenció al públic no ha impedit que es desenvolupe amb eficàcia el treball telemàtic. Les iniciatives de nous projectes per part de la FGUV i el nombre d'usuaris interessats en la informació que proporciona la pròpia Fundació han crescut considerablement en aquestes últimes setmanes.

El contingut de les xarxes socials s’ha incrementat amb la intenció de proporcionar cultura i entreteniment a la població. Els usuaris han obtingut al voltant de 85 publicacions diferents en la pàgina de Facebook i Twitter de la Fundació General fins al dia d'avui. La informació publicada a través d'aquestes xarxes socials ha generat un gran interès augmentant el nombre de seguidors.

Les diferents entrevistes, conferències, exposicions i documentals bolcats en el canal de MediaUni han estat vists per milers d'usuaris. Diàriament s'ha proporcionat aquest contingut al públic amb la finalitat de cobrir aquest servei cultural presencial que s'ha vist alterat per les circumstàncies actuals.

Iniciatives i projectes de caràcter cultural han suscitat una gran expectació. Les agrupacions musicals, com l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València, en col·laboració amb la Fundació General de la Universitat han creat vídeos musicals: Des de les seues cases, alumnes de l'orquestra mostren breus peces musicals que amb el lema “#LaMúsicaNoPara” es publiquen setmanalment a través de les xarxes socials.

D'altra banda, La Nau Centre Cultural de la Universitat de València i la Fundació General han organitzat un festival de curtmetratges online -DocuVir.20- centrat en les noves formes de sociabilitat i solidaritat com a  part positiva del confinament.

Tots els serveis adreçats principalment a la comunitat universitària com UVdiscapacitat, UVocupació, CDE, InfoSud, etc. mantenen la seua atenció i serveis a usuaris telemàticament.

UVdiscapacitat ha mantingut el assessorament al professorat i el seguiment d'estudiants que han demandat alguna sol·licitud d'adaptació reforçant a més l'ajuda als estudiants Erasmus que han tornat als seus països.

Des del CUDAP (Centre Universitari de Diagnòstic i Atenció Primerenca) s'han habilitat diverses vies de comunicació (telèfon, WhatsApp,...) per a estar en contacte directe amb el Centre i les persones encarregades del tractament dels xiquets i xiquetes.

UVgandia ha creat la inicitiva “Unimajors a casa”, amb la que es pretén que els alumnes de la Universitat dels Majors comparteixen la seua forma de viure aquestos dies de confinament.

La Tenda de la Universitat ha posat en marxa un servei d'enviament a domicili de llibres i manuals sota el lema "#Queda't_a_casa i continua estudiant".

En definitiva, totes les activitats, cursos, programes, i qualsevol tipus d’acció previst, continuen adaptant-se a la modalitat no presencial o en línia i sols per al supòsit que siga impossible l´adaptació telemàtica de l´activitat,  es suspendrà posposant la seua execució per altre termini o data en el que siga possible la seua realització.