Logo de la Universitat de València Logo The Human Resources Strategy for Researchers (HRS4R) Logo del portal

Els procediments d'acolliment que es duen a terme en la nostra Universitat venen recollits i explicats àmpliament en la Guía para la Gestión de la Movilidad del Personal Investigador Extranjero en España, publicada por FECYT en 2017.

Aquesta guia és un compendi dels principals temes que el personal investigador estranger ha d'abordar quan decideix desenvolupar part de la seua carrera a Espanya. Serveix per a la resolució de dubtes, tant del propi personal investigador, com dels centres amfitrions. El document recorre temes tals com: principals característiques de la investigació i la carrera investigadora a Espanya, condicions d'entrada i residència, reconeixement de titulacions acadèmiques estrangeres, mercat laboral, sistema tributari i de seguretat social, sistema nacional de salut, educació i xarxa EURAXESS España, que dona suport als investigadors en períodes de mobilitat.

La Universitat de València està desenvolupant actualment aquest document. Mentrestant, una Instrucció del gerent regula parte del procés.