Logo de la Universitat de ValènciaLogo CSIC Logo del portal

FUNGENAPHID

Títol: Desenvolupament d'eines per a l'estudi de les funcions genètiques involucrades en la regulació dels polifenismes en els afídids

Grup d'investigació: Genètica Evolutiva

El projecte proposa el desenvolupament de dos tipus d'eines per a estudiar les funcions genètiques dels afídids. D'altra banda, el projecte proposa una metodologia RNAi alternativa que consisteix a aportar afídids amb un subministrament continu de dsRNA requerit per a desencadenar el RNAi en introduir en ell el virus d'una planta que infecte la planta de la qual el áfido s'alimenta de forma natural. Aquesta tècnica, cridada VIGS (Virus Induced Gene Silencing), és una eina que ha sigut utilitzada satisfactòriament per a detindre els gens de les plantes. En segon lloc, pretenem desenvolupar la metodologia CRISPR / Cas en afídids. A més d'investigar la utilització d'aquestes tècniques en els afídids, investigarem el paper dels gens candidats que hem identificat com a bons candidats per a controlar diversos polifenismes en afídids (incloent el polifenisme reproductiu).

Unión Europea - FEDER Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades

Data d'inici : de gener / 2019.

Data de finalització: de desembre / 2021.

Investigadors principals:

David Martínez Torres